Aimp3

Ştiu că nu v-am mai scris în ultimul timp din cauză că am fost puţin ocupat, dar am revenit si de aceasta dată vă aduc programul de ascultat muzică Aimp3, sincer să fiu nici nu ştiam că a apărut versiunea 3.0 până acum câteva zile când din greşeală am dat peste el. Dupa cum bine stiţi F.B.I a închis site-ul Megaupload aşa că toate toate programele care erau urcate pe el au fost pierdute, aşa că m-am decis ca de acum încolo voi urca fisierele pe mai multe astfel de site-uri. Programul este foarte uşor de instalat, practic tot ce trebuie să faceţi este să daţi next>next şi s-a instalat, ca să adăugaţi muzica daţi click pe acel + din colţul jos stânga şi vă duceţi unde aveţi muzica şi  daţi ok. Uşor nu? Acum că v-am prezentat acest program chiar dacă puţin, eu ştiu că vă veţi descurca cu el. Vă las link-urile de unde îl puteţi descărca. HotFile || GameFront || Mediafire

Leave a Reply

